Arkadaşlar 33 aylık oğlum var birkaç aydır gündüz uykusu yapmıyor sabh 8 de de uyansa 10 da da uyansa gece uyutamıyorum. En az bir iki daat direnme dikkat dağıtma yataktan odadan çıkmaya çalışma sinir stres sahibi oldum valla kızmak da istemiyorum ama cidden sinirlerim alt üst oldu. Sakince yataga getirip uyutamıyorum. Siz nasıl uyutuyorsunuz bu dönemde