avjinbebek Kızlar sizin çocuklarınızın bıngıldakları kaçıncı ayda kapandı en erken kaçıncı ayda kapanması normal lütfen yardımcı olun
nesizade05 avjinbebek 6. Ayda kapanmış dedi doktor baş çevresi büyümeye devam ederse bir sorun olmaz dedi 9. Ay kontrolünde hatırlattım büyümüş takibe devam edeceğiz dedi 12. Ay kontrolünde tekrar bakacak
morinah avjinbebek bizim de çok erken kapanmaya başladı kafa çevresi güzel artıyorsa korkulacak bişey yok genetik de olabilirmiş umarım bir sorun yoktur içinizi ferah tutun
cnhavva avjinbebek benim kızım da 7.5 aylik küçülmüş demisti hemşire bende dokundum şimdi aklıma geldi sen deyince dokununca yumuşaklık hissediyorum ama ilk zamanlar gibi içe çöken cinsten değil bilmiyorum bi sonraki randevuda sorarim bende bi
cnhavva avjinbebek 9 la 18 ay arasında kapanması normalmiş bazı bebeklerde 6 ayda küçülmeye basliyomus 3 aydan erken kapanır baş çevresinde buyume gozlemlenmezse o zaman tehlikeliymiş bence korkma normal aralıktaymış suan
aysenuroz 18 aylık hala açık iki üç doktora farklı sebeplerden gitsek de konuyu açtım 2 yaşa kadar yolu var düşünme bunu dedi. Ne kadar açıklık kaldı mesela benim kızım 1 cm kadar bir sorun olmadığını söyledi
avjinbebek aysenuroz kızım 8 aylık kapandığı söylendi çocuk nöroloji doktorun yönlendirdi bir sorun varmıdır
avjinbebek nesizade05 kızım şuan 8 ay 12 günlük dön çocuk doktoruna gidik kapanmış dedi çocuk nöroloji doktorun yönlendirdi korkulacak birşey yok demi
nesizade05 avjinbebek hayır korkulacak bişey yok içinizi rahat tutun benim kız 6. Ayda kapandı sadece takipte kalın her gittiğinizde hatırlatın baş çevresinde büyüme olduğu sürece sıkıntı olmuyor 🌸
umranknt avjinbebek canım biz 47 günlüğüz bizim de neredeyse kapanmak üzere dedi doktor sık baş çevresi kontrolü istedi bende çok tedirginim bu konuda
aysenuroz avjinbebek korkmayın birçok bebeğin kapanabiliyor takip edilir önemli olan kafanın olması gerektiği gibi büyümesi
Momylion avjinbebek yeğenimin 3 aylıkken kapanmıştı baş çevresi büyümeye devam ettiği sürece hiçbir sorun yok 😊 çoğu bebekte erken kapanabiliyor
aysenuroz avjinbebek anlıyorum seni insan her noktasını düşünüp duruyor ama kendini rahatlat bebeğine bak takip et sev sağlıklı olup olmadığını en iyi sen bilirsin
seyma10 avjinbebek 19 aylik daha kapanmadi bi doktora daha goturcem d vitamini ve tiroid bakti kan sonuclari normal cikti
hepyerdeyizz avjinbebek Evet Sorun yok gelişim iyi dedi küçüğüne . İlkindede aynı demişlerdi Karnimda duruş şeklinden dolayı kapanmış . Ki gelişimlerinde çok şükür Güzel
seyma10 avjinbebek 2 yaşa kadar kapanabilir dedi saglik ocagi da cocuk doktoru da kafa capini ölctü iyi dedi
berengunes Benim kızımın bugün 3 aylık kontrolü vardı baya kapanmış takip edelim dedi. Ben biraz korkunca 3. Aydan itibaren kapanabilir sorun yok takip edeceğiz dedi. Kafanın arkasında ve yanlarında da boşluklar varmış oralardan büyüme payları varmış zaten