newmommyela Arkadaşlar kızım 7,5 aylık gece uykuları haram bir türlü geçmiyor geceler gündüz hiçbir sıkıntı yok uyku eğitimi almak istiyorum ama işe yarıyormu sizce bu yöntemler her bebekte ya da alıp memnun kalan varsa kimden aldınız öneri verirmisiniz
bircicekbirbocek10 newmommyela bizde 6,5 aylık olduk gündüz uykusunda sıkıntı yok ama gece saat başı kalkıyor☹️ 11 de uyuttum daha yarım saat olmuş hemen kalktı 3 gündür asla uyumuyor gece . Ben diş sancısına bağlıyorum amaa
kuibrakurt newmommyela ben uyku eğitimi alıyorum 2 gün sonra bitiyo bebeğim 7 ay 22 günlük o kadar doğru bir karar vermişim ki artık 15 dakka içinde kendi yatağında kendi kendine uyuyo ben sadece yatakta oturuyorum gözlerimi kapatıyorum oynaya oyanaya uyuyo ben melodiuyku san alıyorum çok memnunum
tahin anne232 nasıl verdiniz acaba 6.aydan beri 1-2 saatte bir kalkıyor 10 aylık oldu delirmek üzereyim
anne232 tahin newmommyela Benimkiler emerek yada sallayarak uyuyordu ikiz oldukları için küçükken mecbur kalmıştım tek başımaydm sonra sallamayı bıraktım emzirmeyi dalmadan kestim ilk piş piş açıp dakikalarca kucağımda gezdirdigi mı biliyorum sonra yavaş yavaş süreler kısaldı (babada daha çabuk dalıp uyuyorlar bu arada bizde öyle oldu) sonra piş piş açıp yatağa biraz gezip yatağa koyup poposuna vurmak diye tabir ettiğimiz şeyi yaptım her gün daha kısa sürdü sonra piş piş açıp yanlarına uzandım sonraki süreçte sadece piş piş açıp yatağa bıraktım toplam 1 ay bile sürmedi ama çocuğa göre değişir ağladılar tabiki çünkü alıştıkları düzen var ama çok şükür yıllardır desteksiz uyuyorlar
tahin anne232 çok teşekkür ederim🫶🏻 benimde artık ayarlamam lazım gece saatlik kalkıyor azalır dedikçe artıyor ve artık perişan oluyorum
umayirem kuibrakurt Teşekkür ederim iletişime geçtim baya da ilgililer diğer ekiplere göre kendilerine de sorum size de sorma isterim yine de bebeğinizi ağlatarak yatakta bırakmak üzerine bir eğitim değil dimi
anne232 tahin Bende 4 aydan beri araştırıp 10 ayda ancak kendimi hazırlamıştım ama hayatın da verdiğim en doğru karardı