Arkadaşlar saat başını da geçtik 30 dakikada bir uyanır oldu. Bir buçuk aydır hastayız hala daha kurtulamadık şu geniz akıntısına çözümünüz nedir? En son okaliptus yağı vardı evde 4-5 damla damlattım oda fazlaymış 2 damla yeterliymiş okumadan damlatmıştım. Soğan karanfil yazıyor herkes nasıl yapıldığını da bilmiyorum ortadan kesip 6-7 karanfil batırdık içine umarım doğru yapmışızdır. Sizler neler yapıyorsunuz yardım edin :(