Aslında düzene sokulduğunda temiz beslenmek insana temiz hissettiriyor üç yıl önce diyet demiyim ama zararlı olanları hayatımdan çıkarıp aç kalmadan yürüme bandı ve zumba ile 40 kg vermiştim. Şimdi hamilelik emzirme tekrar aldım. Akşam atıştırmalığını bırakarak yavaştan başladım manasız atıştırma hissettiğim an su içiyorum kesmediyse ve öğünüme daha çok varsa kahve ayran kefir vs gibi mini öğün yapıyorum