Kızlar kızım dün akşam 6 da ateşlendi 39çıktı hemen fitil koydum düştü tekrar 6 saat sonra yine 39 oldu 5 kez 39 oldu doktora gittik doktor dışte 39 ateşi olmaz dedi enfeksiyon baktı idrar yapmasını bekledik tüm gündür bir şey yemiyor içmiyor zar zor çişini yaptı grip falanda yok doktor sabah tekrar gel kanda alalım dedi ama alt damağı kırmızı şiş zaten ucu görünüyordu ama patlamamıştı uykusunda ağlıyor damağını eletmiyor zaten enfeksiyon negatif tek kandada bakılıcak dişte 39 ateş olmaz mi