ygmryni Kızlar bugün 5 ay kontrolü vardı. Kızımın gece uyumadığını söyledim zaditen damla verdi gece yatmadan 3 gün önce ver diye ben de bilemedim kullanmak istemiyorum ama kötü bir şey olsa doktor vermez diye düşünüyorum kullanan var mı?
Semaelisa27 ygmryni benim bebeğime de verdi doktor gece ve sabah ver dedi uyku yapıyordu 8 aylık bebeğim 1 hafta kullandık
etuerk ygmryni 5 aylık bebeğin bir sıkıntısı vardır ki uyumuyordur ya gaz sancısı çeker ya diş sancıları başlamıştır yolun daha çok başı şimdiden böyle ilaçlar kullanırsanız ilerde ne yapacaksınız daha uyumadığı çok geceler olacak. Tavsiyem uyku eğitimi videoları izleyip uyku aralıklarını takip edip ayına göre ne kadar uyuması lazım bunlara bakıp bebeğe uyku eğitimi vermek.
ars123 Bizede vermişti alerji ilacı hiçbir zararı yok demişti bende tedirgin olup kendi doktorumuza sordum o da aynı şeyi söyledi 1 2 hafta ver bakalım demişti
ars123 ygmryni hem o dönem hastaydı burun akıntısı ve öksürük vardı hemde uyumuyordu hepsine iyi gelir demişti
ygmryni etuerk etuerk evet ben de kullanmak istemiyorum sadece böyle bir durum yaşayıp doktoru öneren var mı onu öğrenmek için yazdım. Uyku aralığı falan her şeyini yapmama rağmen gece uykuya inanılmaz direniyor artık uykusuzluktan gün içinde kafam kalkmıyor buna nasıl çözüm bulurum bilmiyorum
Kitsu Alerji ilacı. Çok saçma nasıl vermiş anlamadım. Biz çok kullanmak zorunda kaldık şöyle nir durumu var verdikten hemen sonra uyumazsa aşırı huysuzluk yapıyor ve uykusuzluk yapıyor. Bazen gece uyanıp o huzursuzluk devam ediyor. Bir kaç gün kullandıktan sonra da bünye alışıyor ve etkisi çok azalıyor. Baya ağır alerji ilacı ben kullanmanızi tavsiye etmem
adaaybike ygmryni uykusuzlugun da hem bebege hem anneye zarari var doktor vermis ayina gore dozunu ayarlayip verirsen hicbisey olmaz bende bebegime uyumadiginda veriyorum hic biseyde olmuyor bu triplere girmeyin bence kullanin gitsin
Adatanis ygmryni bize alerjisi var diye 7. Ayında verdi doktor kolikti kızım hiç uyumuyordu onu içtikten sonra biraz rahatlıyor uyuyordu uykusu 20. Ay da emmeyi bırakınca düzeldi her çocuk farkli oluyor maalesef ama kullanımında bir zarar görmedim ben sıkıntı olmadı yani
Umaysmom78 ygmryni ben kızıma kullandım 5 yada 6 aylıkken doktorumuz yazmıştı yan etki vs olmadı işe yaramıştı
narinl Grip olmuştu bebeğim doktor geniz akıntısı var diye vermişti alerji ve uyku ilacı olduğunu yeni öğrendim
nedos Bizde alerji için kullanıyoruz günde bir Onu da akşamları veriyorum bir sıkıntı yaşamadık o piyasada ki uyku damlaları gbi zararlı degl her söylenene kulak asmayıp doktorunuza güvenin derim bu arada bende sağlık çalışanıyım
yenianneoldumm Yanlış bilgi uyku ilacı değil. Yapay zekaya sorup verilen yanıtlar😁bebeklerde alerjik öksürük,geniz akıntısı,için verilen bir damla yan etkileri iştah artışı sakinlik uyku hali. Yani uyku ilacı değil korkmayın.