nurey Kızlar öğretmenim yerli malı için velilere bişeyler yapmalarını söyleyecem de öğretmen olarak benimde bişey yapmam gerek demi?
tgcyi nurey icinizden geliyorsa yapin, bizde ogretmenler genelde disaridan siparis veriyorlardi yani onlarda katiliyordu ikrama
Niyesordunbucevabi nurey Öğretmenlerinin ellerinden bişeyler yemek çocuklar için çok keyifli olur bence 😌
nurey alpmila tgcyi Niyesordunbucevabi Meri-Mel myybabyy nadidelifora ruhsagligi hangimizsevmedik Çok teşekkür ederimmm kızlarrr cansınız 😘🥰 yapacağım ozamannn 🌸🌸
ruhsagligi nurey bizim öğretmen geçen sene çerez getirmişti, biz de hepimiz birer adet yiyecek götürdük keyifli geçti, hatta meyve ve çerezi hiç yiyemedik çeşit çok olunca. Siz de bu tarz bişey götürebilirsiniz
hangimizsevmedik Ben de hep götürsem mi bişey derdim sonra vazgeçerdim zaten bir sürü şey yapılacak. Yenmiyor kalıyor. Ben de başka bir zaman bişeyler yapıp götürürdüm. O yüzden yapanın da yapmayanın da bir bildiği vardır ☺️