alinmom bidebayilistersenferiya Bu dönem gerçekten zor bir evre bir haftadır böyle olması da çok normal bazen bir kaç gün bazen birkaç ay sürebiliyor ama mutlaka düzeliyor. Sen elinden geleni yapıyorsun bebeğinde düzenini bulmaya çalışıyor. 😊🌸
bidebayilistersenferiya alinmom o zaman bu dua postu olsun madem dua edin çabuk geçsin bir ay sonra ise başlayacağım korkuyorum 🥲 teşekkür ederim iyi geldi bunu hatırlamak elimden geleni yapıyorum gerçekten 🌹
bidebayilistersenferiya Meri-Mel derviş olcam sabirdan az kaldı hahah teşekkür ederim evet hepsinden olabilir 🙂↔️
alinmom bidebayilistersenferiya Yaa elbette ederim. 🥹Umarım hem düzeniniz oturur hemde mesleğinize dönerken kolaylıklar diliyorum. 🥰
rumeysadc1 Benim bebeğim de 11 buçuk aylık tek uyku yapıyoruz biz şuan gündüz akşam da 9 da kesinlikle uyumuş oluyor
bidebayilistersenferiya rumeysadc1 belki teke düşmeye çalışıyordur ama çalışması bile zor oda ne yapacağını bilemiyor bence ne güzel bize göre yine erken uyuyor
Valide-Ayse-Hafsa-Sultan Meri-Mel geldim bebiş bir buçuk ay boyunca anlarsın işte teşekkür ederim sorduğun için ❤️❤️❤️❤️❤️
Meri-Mel Valide-Ayse-Hafsa-Sultan Sen o kadar zamandır yoksun he coo üzüldüm cidden neyse çok şükür buradasın 🥰😘
Valide-Ayse-Hafsa-Sultan Meri-Mel artık burdayım ya çok şükür ama bir yandan iyi geldi biliyor musun çünkü çok yoğundum zaten
okk bidebayilistersenferiya 2. Uykusunu biraz daha geç yaparsan daha iyi olabilir 15.30 degilde 4 de uyuyup 5 de kalkmıs olursa akşam uykusu 8-9 arasına kayar 4 de uyanıp 7.30 a zor dayanması normal yani