eegbb Mama ile besleniyor ve iki gündür az yiyor. Normalde 90/120 arası yiyordu şimdi 60 yiyip bırakıyor ağzını kaptıyor. 5 buçuk kilo. Normal midir acaba yaşayan var mı bu durumu? Geçici mi? Endişeleniyorum
dilandilay eegbb 45 günlük bebeğe o miktarlar çok değil mi mamadan bahsediyosanız bana çok geldi doktora bir danışın isterseniz
suheyla92 eegbb 45 gunluk 120 cok cok fazla. Bu hizla giderseniz 3 aylikken 2 biberon dolusu verirsiniz heralde. Bebek ne kadar istiyorsa o kadar icer ısrar ederseniz red oluşabilir. 60 yeterli su an max 90 olabilir
maygirl eegbb 45 günlük bebeğin midesinden ne bekliyorsunuz.?Ne yesin pardon içsin bu bebek.?az ve sık besleyeceksiniz.bebeği zorla reflü yapacaksıniz.