İkinci bebeğimi dünyaya getirdim. İlki daha mi kolay uyanıyordu ya da ben mi unutmusum bilmiyorum. Emzirmek icin uyandırmaya çalışmakta cok zorlanıyorum. Ayak topuguna haflf vuruyorum, cenesinin altına elimle dokunuyorum ama surekli uyuyor aktif emmiyor. Baska ne yapabilirim uyanip emmesi icin