olivettii Merhabalar arkadaşlar iki çocukla kpss çalışmaya çalışıyorum onları 9 dan sonra uyutup çalışıyorum ama cok uykum geliyor 12 olmadan yani hep gün içinde uyku hali var üzerimde de buna ne yapabilirim Dr gittim değerler normal dedi