30 aylık kızım lazımlık alalı baya oluyor eğitim vermemiştim hiç neler yapması gerektiğini biliyor ama asla lazımlığa yapmıyordu . 2 gün önce kendi başına lazımlığa çişini yapmış kakam geldi veya çişim geldi diye söylemeye başladı bende eğitime hazır diye düşünerek vermeye karar verdim bez takmadım bi kaç kez lazımlığa yaptı bi kaç kez de lazımlığın önüne ama bugün 7 - 8 kez altına yaptı bir kez kaka yaptı altına söylemedi yaptıktan sonra anne yaptım diye söyledi normal mi böyle olması hazır değil demek mi lütfen yardım 🥺🥹 bu arada kendim çalışıyorum kızım da kreşe gidiyor orda da devam edecekler eğitime ama hep aynı kişi veremeyecek maalesef eğitimi 😒