sedefff2023 dönemsel iştahsızlık olabiliyor bebeklerde. Diş çıkarıyor belki de. Bu dönem de yapacağınız tek şey sakin kalmaya çalışmak. İki yaşındaki bebek kendini açlıktan öldürmez inanın🙂 evet zor biliyorum. Aç olduğunu düşünüp bişey yedirememek.
Böyle zamanlarda öğün aralarını açmak lazım. Mesela öğlen yemeğini kaldırın bir süre. Öğlen daha reddedemeyecegi meyve kuruyemiş gibi yiyecekler sunun. İllaki üç öğün yiyecek diye darlamayin kendinizi. 4 saatte bir yiyorsa 6 saate çıkarın örneğin.Her öğünde de sevdiği şeyleri yapmaya çalışın. Kendisi ne kadar istiyorsa o kadar yiyip kalksın.pilavmi seviyor içine sebze tavuk et ekleyin . köfte mi seviyor mesela. Akliniza gelen sebzeyi bakliyati köfte yapın.Amacımız olayı güç savaşına döndürmeden bu dönemi atlatmak. Balık yağı verebilirsiniz hem bağışık hem iştah açar.
Ben de yemeyen bir çocuk annesiyim. Böyle buldum çözümü 🌸