Kızlar bebeğim 18 aylık hep bi kabızlık sorunumuz oldu ama bu aralar aşırı fazla kabız yapacak hiç birsey vermiyorum çocuk muz bile yiyemiyor ben anlamıyorum neden oluyor suyunu fazla fazla veriyorum fitil asla yaptırmıyor ne yapacağımı şaşırdım resmen acı çekiyor geceleri gazdan kıvranıp uyumuyor varmı başına gelen yardımcı olur musunuz