ipekg54 Merhabalar cuma günü kızımın 1 yaş aşıları var doktorumuz prenevar 13 yerine prenavar 20 eczaneden özel olarak alıp yaptırmamızı söyledi koruyuculuğu çok daha yüksekmiş bu şekilde yaptıran var mı acaba ?
ipekg54 tahin evet ben de ilk kez duydum sanırım 3 yıl önce çıkmış doktorum söyledi devletin yaptığını reddedin diye haftaya eczaneden temin edip onu yaptırıcam