ayg_503 hiperlaktasyon da cok zor ya geceleri cok zahmeti oluyor malesef. Ne yatabiliyorum ne bisey. Bebek zorlanıyo cok dolunca göğüsler. Doktor keselim mi ama bebek cok küçük dedi bende dedim 3 ayı bi gecsin duruma göre bakarız dedim kıyamıyorum. O yüzden cerazetta verdi işte belki azaltır dedi