cakebabe biz tam bir yıl önce birevimden araba için başvuru yaptık. Aralık sonuydu 750 bin için başvuru yaptık. Önden 270 bin peşinat verdik. Onlar sadece 50 bin TL dosya masrafı vs aldilar. 15 ay ödemeli anlaştık. Ayda 30 bin ile başladı ilk taksiti Ocak başında verdik. Nisanın ilk haftasında da para çıktı arabamızı aldık. 6 ay sonra taksit 33 bine çıktı. Bu Nisan ayında da bitecekti normalde. Biz iki kez taksit ödeyemedik, iki ay ileri attı o nedenle. Elimize toplu para geçerse ev için de orayı düşünüyoruz. Önden verilen peşinata, alınan toplam paraya göre vs taksitler şartları değişiyor tabi