Yetişin komşular a dostlar bir meramım var ajldhqjshwh😂😂😂
Geçtiğimiz haftalarda emzirmeyi sonlandırmıştım. Reglim 5 gün gecikmiş. Yapaycığım zekacığım bana dedi ki emzirmeyi bitirdiğin için regl günlerinde kayma olabilir. Yumurtlama tarihlerine göre gebelik ihtimalin düşük dedi canım yapaycığım zekacığım. Şimdi size sorum; Emzirmeyi bitirdikten sonra reglinde gecikme yaşayan oldu mu?