Susuu28_ erken uyumuyor aslında normal. Yaşını geçtik bazı zamanlar dışında 9da uyur. Geç uyuduğu zamanlar inadına erken uyanır. Mesela dün dışarda işimiz vardı 10da geldik eve. Uyuması 11i geçti. Sabah 7.30 da ayaktaydı. Daha erken uyuduğunda en azından 8.30u geçiyor. Yani belli olmuyor bu işler 🤦🏻♀️ bu sefer akşamı da kendine ayıramıyorsun sabahı da. Akşam bazen 8.30 gibi uyur, o akşamlar o kadar güzel gelir ki bana 😀