Sezeryandan sonra en az 6 ay cıddı oranda terledım ıgrenc hissedıyordum kendimi ,hayatımda terledıgımı bılmem ,sonradan rahatladım ama artık yınede cok sık olmasa da terleme oluyo maalesef farklı bı ınsan oldum ,bi de gaz problemi basladı sezeryan sonradı uzunca bekleymişlerdı sogukta bı turlu gecmedı kı ben gazım oldugunu bılnem daha önce