22 aylığız. 5 gündür burun akıntısı var grip. Öksürükte var ama sürekli değil. Bi kaç saatte bir geliyor ama şiddetli balgam da var gibi. Ciğerlere inmesinden de korkuyorum. Sizce Dr gidilmeli mi yoksa evde geçirebileceğim yöntemler var mı bu konularda tecrübesiziz