etkafa Güzel bir şehir, çok teşekkür eden ve özür dileyen insanlarla dolu her yer. Sağlık sistemi bizimkini çok aratır; küçük bir çocukla kesinlikle tercih edilesi değil bence. Çok kalabalık, gezmeye ideal, yaşamaya zor. Gezilecek çok yeri var. Birde maalesef bizim paranın en çok ezildiği yerlerden biri; ingiliz sterlininin değeri her daim eurodan fazla oluyor.