Merhaba, 3 aylıkken bebeğimi kayınvalideme bırakıp işe başlamak zorunda kaldım Allah razı olsun çok güzel bakıyor oğluma ama benimle paylaşmak istemiyor çocuğumu, işyerinde görüntülü arıyorum açmıyor yada ondan talep ediyorum aramasını çoğu zaman aramıyor açtığında da telefonu işte sana tepki vermiyor diyor ki haklıda çocuğun beni tanımıyor çok üzülüyorum😢 eve geliyorum çocuğum beni görünce sevinmiyor heyecanlanmıyor eşimi görünce daha çok tepki veriyor 😔 ben emziremedim ve emmek istemedi beni bir türlü ondan dolayı mı yani ne bilim düşünsenize çocuğunuz size bakıp tepki vermiyor 🙁 işten ayrılmayı düşünüyorum maddi olanaklarımız el vermiyor ve kayınvalidem haklı beni bilmiyor çocuk 🥺