anayimcanim Kızlar hellpp yaa. Napıcaz bu saç dökülmesine. 4 ay oldu doğum yapalı. Bebeğin bile eli kolu üstü başı benim saçlarla dolu. Var mı çözüm önerisi olan… Hamileyken ne güzel tüm saçlarım kafamdaydı😮💨
Deletedmom_985 anayimcanim bisi yapamicaz asko hamilelik hormonlariyla koklere tutunan saclar kendini birakiyo dogal seleksiyon bu kel kalmicaz her gun ev supurcez
anayimcanim Deletedmom_985 kız yemek falan yaparken bile dökülecek diye korkuyorum. Maşallah saçım gür, bitmez bende saç. Ama pisliğinden yoruldum yani. 😬