Gerçekten artık cinnet geçirecek durumdayım. 4,5 aylığız düzeltilmiş 3 ay. Uyku araları çok kısa maks 30 dk dayanabiliyor çok zor dalıyor uykuya 40 dk kadar sürekli kucağımda salına salına pış pış yapıyorum. 2 3 gündür pilates topuna geçtik. Sürekli ağlıyor uykuya geçerken özellikle doktor sinir sistemi gelişmemiş dünyaya adapte olamamış dedi. Dışarıya her çıkışımız ayrı bir olay bütün düzeni kaçıyor güneşi asla sevmiyor bende ne yapacağımı şaşırdım. Sürekli çocuk uyuyuyorum bacaklarım tutmuyor artık. Prematüre olup böyle olan varmı