Dr. Özge Kaya Kılınç kendi muayenehanesi var. 5 günlükken gittik oğlum şu an 3 ay 13 günlük. 2450gr olan bebeğim bir haftada 20gr aldı ve kendisinin yardımıyla gerek emzirme konusunda gerek beslenme konusunda olsun geçmeyen sarılık ve kilo alamama şikayetlerimizden kurtulduk çok şükür. Gece gündüz kendisine her daim ulaşabiliyorsunuz. Yönlendirdiği doktorlar da kendisi gibi çok ilgili ve uzman oluyor. Çocuğumuzu evladım, yavrum diye seviyor sağolsun :) Özel sigortalar ile anlaşması da var o yüzden ücret konusunda sıkıntı yaşamıyoruz. Aşılarını da kendi yapıyor. Şiddetle tavsiye ederim kısacası kendisini. 😊