Benim 4. Ay muayensinde doktor-siz yemek yerken yemeğinize atlıyor mu-gibisinden sordu. Eğer yemeğe ilgisi başladıysa tadımlara başlatıyor. Benim 4 ay 7 günlük. Daha yemek yerken çok anlamıyor o yüzden başlaamdım. Ama arada bi iki kaşık zemzem içirdim. Doktora da söyledim hiçbir sorun görmedi. Tadımlara da 2-3 haftaya başlarım sanırım. Ama öğün olarak değil sadece tadım