Kızlar merhabalar. Adetim baya gecikti. Hamilelik şüphesi var. Köyde yaşıyoruz eşim de test almayı unuttu çarşıya indiğinde. Hastaneye gidip direkt kan vereceğim ama aç tok fark ediyor mu? Fark etmiyor diye hatırlıyorum ben ama emin değilim. Bir de sabah mi gitmek gerekiyor, öğleden sonra gidilince yine kan alıp sonuçları çıkar mı acaba?