Ay zaten 3 yaş sendromunu nirvanada yaşıyordu şimdi bi de hasta aşırı nazlı kaprisli değişik bi şey oldu kızım. Hadi kendim iyi olsam katlanıcam ama kendim de hastayım izin aldım kayınvalidem kızıma bakar ben de dinlenirim diye normalde babannesiyle iyi geçinen çocuk ben evdeyim diye kadına yapmadığını bırakmıyor dinlenemedim de boşuna izin aldığımla kaldım kafayı yicem. Hasta olunca sizin de çocuklarınızın huyu değişiyo mu ya