atlaassmomy bende ilkten bilmiyordum buraya yazmıştım korkularım vardı valla o kadar rahat gidip geldim ki anlatama. Ben arabasını sorun ediyordum istersen valizi verince verirseşn istersen benim gibi uçağa bininceye kadar onunla gittim hostesler aşırı tatlılar çok yardımcı oluyorlar zaten, poşet verdiler arabasını ona koydum , inince de öncelik tanınıyor sana yine hostesler arabaya kadar yardım ettiler. Sonra mamasını bile veriyorlar yedirip yedirmemek sana kalmış tabi ben yedirmiştim.