Htcduru
[bilinmeyen] aynen bisey yedirtmiyor. Bana ne yesem istiyor ne görse istiyor elimde tabak kaşık görsün hemen yanıma geliyor 😃 bunu fırsata çeviriyorum bende babası yemek yerken yedirecegim şeyleri yediriyorum güzel yiyor yoğurt peynir tarhana çorbası çok seviyor diğer herseyide severek yiyor 😊😊maşallah diyelim ❤
Yasemin_Tahir-Mete
Htcduru kaç aylık bebeginiz
mervenurdzz
[bilinmeyen] aynı valla bogazıma diziliyor yediğim içtiğim
Htcduru
Htcduru
[bilinmeyen] ben hiç zorlamıyorum ama kendi yemek için geliyor bazen istese bile vermiyorum herşey onun için yararlı değil çünkü 😊
Reckless
[bilinmeyen] bizde öyleydik. 14 aylık olduk hala öyle geçmiyor o huy maalesef 😂 çayı bile koltukların arkasında gizleyerek içiyoruz farkediyor alttan, sağdan, soldan çaya ulaşmaya çalışıyor sanki içebilecek gibi 😂
deletedmom4842
[bilinmeyen] Ay altını üstüne getiriyor bardak falan kalmadı artık kırılmadık 😊
Sumeyyeabic
[bilinmeyen] bizde 3 bucuk aylığiz oğlum da bakıyor yediğimi takip ediyir versem yiyecek ama icim bi hos oluyor öyle baktigi icin tatdiriyirum arada ben emziğini batiriyirum suyuna ,😊
Melikeyigitemre
[bilinmeyen] ayy benim bebegimde oyle masada agzima bakiyor ekmek delisi kayınvalidemgil ekmek veriyor eline o da hepsini agzina goturuyor elinden alincada kiziyor bagiriyor 😂 korkuyorum bogazinda kalır diye o nedenle elinden almak zorunda kalıyorum tok oluncada aç gibi yemek yiyorlar ayy cok şirinler biz çok gülüyoruz eşimle 😊😍