Kızım 6 aylık oldu bebek görmeye gelenlerim bitmedi 😅 o yüzden bebeğim uyuduğunda poğaça, kek, kurabiye yapıp buzluğa atarım gelecek oldular mı ısıtırım tazecik olur. Bence sizde bi tatlı bi tuzlu birde kısır tarzında bir şey yapın. Yaptığınızda buzluğa atılacak varsa atın pratik oluyor