hellomomy_ Kızlar önerdiğiniz marka var mı alıp kaynatıp içirmelik falan değil direkt alıp içirmelik e bebekte satılanlar saçma geliyor açıkcası
umaytoom hellomomy_ ben hazır suları hep kaynatıp öyle mama yapıyorum markası önemli değil hangisi olursa