27 aylık oğlum var iki hafta önce sütten kestim çok fazla bağımlıydı sabahlara kadar cikarmiyordu agzndan fakat bir haftadır ishal tüm tahlilleri temiz çıktı herhangi birseye alerjisi yoktu sonradan gıda inteloransi olmuş olabilir mi napacağımı şaşırdım bu neden ishali durmuyor çok üzülüyorn