Ben açlıktan emdiğini düşünmüyorum alışkanlık yapmış olabilir benim kızım alışkanlık yapmıştı ve ben o zaman anlamamıştım ilk deneyimsizlik herkeste emzir emzir diyodu tuvalete bile gidemiyodum her ağladığında meme veriyodum 1 yaşına girdi hala zorluyo her fırsatta memeye gelmeyi demem o ki alışkanlık yapmasının erkenden önüne geçin bence. çişli bez sayısından aç kalmadığını da anlayabilirsiniz