avkatanne Ben hem çantasını hem cuzdanini kullandım çok şıklar çok güzel modelleri var ama bence uzun süreli kullanımı hiç uygun değil çok çabuk deforme oluyorlar özellikle mumlamalarında(Şu çantanın kenarındaki yerler var ya) kesinlikle sıkıntı olduğunu düşünüyorum… Hem çantasında hem cüzdanında mumlamalarında çok çabuk deformeler meydana geldi açıkçası benim… vakko da mesela hiç problem yaşamadım