bartubebek Kızlar selam bugün rota ve menenjitin iki türünden 1 doz aşı olduk. Toplam 3 tane aşı oldu. Çok huzursuz ağlıyor. Doktorum 38 geçerse calpok ver demişti. Sizler ne yaptınız kaç gün sürüyor
etuerk bartubebek 4 aylık dün 2. Doz oldu eve geldiğimiz gibi bir fitil verdim gece çok huzursuz geçti rota virüs gaz yaptı ve bugün kakasını yapana kadar çığlık çığlığa gaz sancısı çekti sabahta ateşi vardı bir fitil daha verdim sonra da kaka yaptı zaten rahatladı şuan dünün eseri yok eski haline döndü şükür
bicirik2025 bartubebek oglumda bugun oldu bana doktor atesi ciksa da cikmasada 8 saatte bir calpol ver dedi. Bu gece nasil gececek bilmiyorum.
elftty bartubebek canim onların hepsi böyle yapan asi bide ucunu olmuş bir dozda biz mahvolduk geçen normal calpol veririsin doktora sorup araliklarla
bartubebek bicirik2025 çıktı mı ateşi 38 leri gördük biz calpol verdim zıbınla yatıyorum tek ama çok huysuz habşre ağlıyor
bicirik2025 bartubebek cikmadi cok sukur. Ama huysuzdu iki gundur 12 den once uyumuyor bakalim bu aksam saatinde uyuyacak mi