kikis evet kanıyordu resmen ve bir süre anlayamadım neden olduğunu çünkü evde başka marka bez de vardı arada iyileşiyor gibi oluyordu. Sonra çok üzüldüm anlamadığıma ama çok şükür baya düzeldi. Ben de prima kullanıyorum bu ara sadece. Tamamen düzelince gündüz için belki molfix pamuklu olana dönebilirim