Demett_k benim küçüklüğüm hep küt sacla geçti annem bebekliğimden itibaren hep kestirirmiş rahatlık evet ama ben şimdi o fotoğraflara bakınca hep kızarım erkek gibi hep saçlarım bütün arkadaşlarım örgülü ben hiç öyle olamadım diye ve 29 yaşına geldim hâlâ açamam saçlarımı o yüzden