Sayın modlarım, GİFler aşırı yavaş yükleniyor. Buna bir çözüm bulunamaz mı ki… Yüklenmesini beklerken konuyu unutuyorum .d
Çok canım sıkılıyor ve GİF atmaktan vazgeçiyorum. Oysa ne kadar da çok severim.
Mesela vatçapta şak diye çıkıyor.
Burada da hemen açılsın lütfeennnn 🌷🌷🌷