Elfgrn günde kaç tane ve nasıl kullandınız acaba. Bizde tetagil şase var. Çok diş sancısı acısı çekiyordu dün birtane gösterildiği şekilde ağzına döktüm yani paketi açıp damağına dökmemiz söylenmişti. Oğlum biraz diliyle yaladığı için aman aman bir fark yaşayamadım tam temas olmadı mı acaba ya da doz mu yetersiz geldi neyi yanlış yaptım ?