Kizlar merhaba oğlum 28 aylık çoğu şeyi yapıyor anlıyor sorunca gösteriyor anne baba dede anneanne kardeşinin ismini annesinin ismini hayvanların seslerini gol anne gel anne attı baba geldi aybüke gel (kardeşinin ismi ) birşey olduğu zaman anne ne oldu diyor ama karışık şekilde söylüyor ay diyor kırmızı rengi görüyor ne diyor mavi dersem kabul etmiyor kırmızı diyince kabul ediyor ama tam akıcı konuşmuyor sizlerin çocuklari nasıl çok kafama takıyorum ve üzülüyorum lütfen yardımcı olun