busradurukilic
çalışan anneler ile ev hanımlarıni ayni kategoride olamaz zaten
Zorunlu durumlar tabi ki ayri .
Ama saydığınız şeyleri 3 yaşında kreşe başlayıp da öğrenebilir
3 4 5 kreste hep ayni seyler .
6 yaş grubu mufredati bir miktar değişiyor.
İşin sonunda 2 yaşında krese başlayan ile 4 yaşında kreşe başlayan ilkokula ayni donanım ile başlıyor. Tek fark
2 yaşındaki çocuk , 2 sene annesinden evinden aile bağlarından mahrum kalmış oluyor. Bu kadar yıl krese gidip kresten okuldan bıkmak da cabası
Artık çocuk ilkokul sona geldiğinde 10 yıla yakın okula gitmiş ve bıkmış oluyor . Okuldan bıkmış bir çocuğun okul başarısını düşünelim.
Anneye hasretini düşünelim
Bir çocuğun bu hayatta en cok annesine ihtiyacı var .
Zaten uzun vadeli makaleleri incelerseniz sonuçları görürsünüz.
Ayrica aktif çalışıyor musunuz bilmiyorum ama sınıfınizda denk gelmistir sırf cocugu başından atmak için karda kışta krese bırakan ev hanımına