Sedacinakkaya Ecocan Biz dün sağlık ocağının ısrarınızla gittik 4 aylığız bu Arada Doktor niye geldiniz ki deri bebekte göz muayene 1.5 yasında olurmus
Fgn0889 Ecocan 3aylıkken gittik doktor gayet iyi 1yaşına gelince getirebilirsiniz dedi.. Doktor muayene yapar yapmaz göz takibine mi başladınız mı diye sorunca bende evet dedim.. Çok şükür
Ecocan Eee 2. Mi ben daha birinciyi yaptirmadimki doktor bana simdi goz muayenesine gidin dedi nsl yapiliyo peki cnm
Eee Ecocan Canim ilk 1 aylik falandi sanirim tam hatrlamiyorum ama tam göz muaynesi yapmamsti 2. icin 3 ay dolunca demisti
Cnsgzde Batbet gözüne ışık tutarak bakıyor sadece 6 ay sonra tekrar götürmemi söyledi ben muayenisini özelde yaptırdım