CankizimRavzam size manipülasyon yapıyor. Bunun önünle geçmelisiniz. Kızım 5,5 yaşında bana arada bana ne, sus, söyleme gibi cümleler kullanmaya başladı. Dün yine aynısını yaptı, kreşte yada başka bir yerde duyuyor, bana gelip deniyor bunları. Ben sana sus, konuşma gibi cümleler kullanıyor muyum diye sordum, sana saygısız davranıyor muyum? Hayır anne dedi, üslubuna dikkat etmeyi şimdiden öğreneceksin, yoksa dışarda sürekli dayak yersin dedi. Ses tonunu yükseltmesine asla izin vermeyin, bazen çocuk diye geçiyoruz, ama onlar da sınırlarını deniyor ve zorluyor.