Arkadaslar bebegım 2 aylık ve kanı 1500 olması gerekırken 900 cıkıyor yukselmemıs gecen ayda böyleydı. Doktor hemotolojıye götürün dedı. Hemotolojı kala tahlılı ıstedı ama gızlı kan cıkmıs kültür sonucunu henuz almadk. Bu ne demek oluyor lıtfen yardmcı olurmusnuzz 😔😔