Kızlar bu tedbir nafakası kaç günde sonuçlanıyor mahkemeye gittim dilekçe verdim ses çıkmadı her şeye kendim yetişmekten yoruldum zaten kendi evimden aldığım 15 bin kira
gss borcu çıkmış ta 2019 dan beri birikmiş faizi bilgi verilmedi bile kaç yıl olmuş kağıt anca gelmiş 12 bin onun ödemesi çocuğun ihtiyaçları ekstra oğluma birikim yapmak için altın almıştım altın yükseldiği için aliyim geri öderim dedim sonra bu borç çıktı onunda ödemesi 8 bin küsür dün işe gittim bi şirkete düzenli çalışamıyorum oğluma bakan yok çünkü. Yani ben bu çocuğu tek başıma mı yaptım neden tek çaba sarf etmek zorundayım annemle yaşıyorum bazen o alıyor oğluma bir şeyler ama istemiyorum çekiniyorum ben kendim sıkışsam da kendim halletmeye çalışıyorum neden ben yapmak zorundayım her şeyi bu tedbir nafakası ne zaman bağlanıcak