byza98 merhabalar yengemin doğumuna bir ay gibi bir kadar zaman kaldı. Kendisi yabancı olduğu için hastane işleri karışıktı şimdiye kadar:/ özelde ya da devlette doğum için tavsiye edebileceğiniz doktor var mı? normal doğum yanlısı olmasını istiyor, hemen sezaryene yönlendirmeyen bir doktor biliyorsanız yardımcı olur musunuuz?🥲
betul97_ byza98 Ben şehir hastanesinde normal doğum yapmıştım ebeler çok iyiydi gayet güzeldi. Özel hastaneye de Cihan’da Betül Nalbant var çok tatlı bir doktor ona da gitmiştim normal doğum yanlısı bir doktordu
TwinsAndBeren byza98 akademi hastanesi Nuri Hüseyinoğlu işinin ehlidir ve olabilirliği varsa normal doğum yanlısı
Kizilciksurubu byza98 Akademi Hastanesi’nde doğum yaptım, doktorum Yasemin Yarar Kıvrak’tı. Hamile kalmadan önce de ona giderdim, hamileyken de ona gittim. İyi bir doktordur, ilgilenir. Tatlı dillidir. Yine hamile olsam onu tercih ederim.
betul97_ etkafa Şehir hastanesinde Pınar Çakır var çok memnundum hamileliğimde genel ona gittim birde Emine Bihter Gündoğdu vardı ondan da memnundum
hayaljm91 etkafa isa bey var çok iyi bir doktor benim zorlu bir sezaryen ameliyatim oldu başarılı bir şekilde kizima kavustum bir numaralı doktor şehir hastanesinde
etkafa betul97_ ay emine hanım gitmiş ya ben de ilk defa gidecem kemine diye birine aldım adıda değişik ona bulabildim en yakın tarih
brfnbt etkafa ayy ben trafik kazası gecirmiştim savcılık hamile olduğum içşn kadındoğumdan bi rapor istemişti kemine hanımdaymış o gün rapor sırası adli rapor istiyorum diye baya takışmıştı benimle ama ben bilerek ona gitmemiştim yani umarım takipli hastalarına iyi davranıyordur
brfnbt etkafa umarım güzel gecer internetten bakmıstım gidip memnun kalanlar vardı ama ben tesadüfen gitmek zorunda kalmıştım kazadan sonra o hastanede kaldığım için
etkafa brfnbt ayyy buldum vallahi kız aldım mustafa beye şimdi 🌸💕💝o nasıl kuzum iyi mi kaç yaşlarında
brfnbt etkafa tam kaç yaşında bilmiyorum ama baya yıllardır kadın doğum uzmanı ben bir kere gittim güzel ilgilendi sakin bir hekimdi soru sorunca da cevap verdi çoğu kişi gitti benim arkadaşlarımdan memnundu umarım siz de seversiniz❤️
etkafa hayaljm91 canım bişey daha soracağım sana mesela benim doğumumda zorunlu sezeryan. gün verilecek ya gün veren kişi mi doğuma giriyor bilgin var mı