Bebeğim 1 yaşında pazar gecesi kusmayla başlayan şikayeti sabah ateşlenince hastaneye götürdüm sadece boğazına bakarak boğaz enfeksiyonu olmuş dedi antibiyotik ve ağrı kesici ateş düşürücü ilaçlar yazıp gönderdi. Hiçbir şey yemiyor formül mamadan başka onu da kusup durdu
Ateş düşürücü vermeme rağmen ateşi biraz düşer gibi oluyor tekrar yükseliyor 38 den aşağı düşmedi daha önce bu durumu yaşayan oldu mu öneriniz ne olur? Tekrar hastaneye mi gitmeliyim ılık duş aldırdım ama düşürmedi